Narzędzia SAM

Lista narzędzi do audytu i zarządzania oprogramowaniem

Dostawcy SAM

Lista dostawców usług audytu i zarządzania oprogramowaniem

Inni dostawcy SAM

Dostawcy SAM

Udekoruj pokój do nauki z kwiatów i roślin. o Przekazywanie połączeń telefonicznych. o Niech uczestnicy odświeżyć, kiedy trzeba. o Użyj muzyki w tle. Muzyka barokowa jest uważany za bardzo stymulujące i korzystne w promowaniu nauki ze względu na jego łatwe i znane rhythms.Ravinder ostrzega, że ​​stymulowanie tła tematów i doskonałą atmosferę do nauki nie powinny być traktowane jako cel sam w sobie. ?? Nie ma uniwersalnej techniki mogą zapewnić przeniesienie ucznia występuje ??, tworząc środowisko pozytywnego uczenia za pomocą powyższych technik, muszą być częścią ogólnej strategii szkoleniowej. Innym kluczowym czynnikiem jest umiejętności i biegłości trenera; Dobry trener może znacznie przyspieszyć proces uczenia się. Ravinder proponuje następujące środki do utrzymania odpowiednich warunków uczenia się w toku obrad: Oto środki, które powinny być podjęte w trakcie sesji: szkolenie powinno rozpocząć się płynnie w tempie, które nie stwarza dyskomfort jakiegokolwiek trenera learner.A powinny zapewnić, że uczestnicy czuje się zrelaksowany i wygodne podczas sesji. Korzystanie z władzy, siły, a nawet satyry na koniec przybysze mało przyczynia się do przyspieszenia uczenia się niczego z wyjątkiem hodowli lęk, wstyd i presji na ucznia. Uczestnicy powinni być zaangażowani w działania grupy, w celu promowania nauki environment.The serdeczny wzajemnego wsparcia i zrozumienia wśród uczestników należy zachęcać, aby mogły one w pary z innymi uczestnikami po sesji w celu omówienia i odznaczają się trener training.A powinny efektywne wykorzystanie lodołamaczy, aby wyeliminować wahania uczestnika ?? y na udostępnianie swoich poglądów i zachęcić ich do współpracy z innymi uczestnikami. Poniższe punkty powinny być wzięte pod uwagę podczas korzystania z lodołamaczy: o trener powinien uczestniczyć w wydarzeniach przełamać lód i zachęcić innych do wzięcia udziału w działalności. o trenerze nie powinien ograniczać jakiegokolwiek uczestnika do udziału w żadnej działalności, niezależnie od intencji, aby wyeliminować wahania. O trener powinien używać tylko lodołamaczy i wyeliminować wahania nie za wszczynanie dostrzegalną zmianę w wynikach w nauce. O trener powinien sprzyjać pewności, że dane osobowe uczestników nigdy nie będzie wykorzystywana i pozostaje osobiste.

Partnerzy
> > > > >
Patroni medialni
> >